FITTED.

11:29 PM

I do like fitted dresses. I like making them and wearing them too.
But as a mother of three small kids I was looking lately for much more casual solutions.
I don't really have a need and occassion to wear such stuff but from time to time I make something like this.
I sewed  it two years ago and wore it once since then (and for the second time during the photo shoot :)).

dress picture from www.lyst.com







Materials: wool blend, black piping, invisible zipper, black lining (only for the bodice).


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo fajny materiał po raz drugi :) I na dodatek jestem wielką fanką zdjęcia nr dwa, po lewej, Ty ulica, sukienka i szpilki :)

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się odnośnie materiału :) A odnośnie zdjęcia - no cóż, lepszego nie było..

    ReplyDelete
  3. Fajna kiecka ale moją uwagę przykuł pasek:) Kurcze, poluję na taki, co to można nim się obwiązać kilka razy.Zdradzisz gdzie nabyłaś czy to może hand made??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałabym pomóc, ale zakupiłam go pewnie jakieś 2-3 lata temu, włożyłam do pudła i przy okazji sesji znalazłam. Nie mam zupełnie pomysłu na to, gdzie mogłam go nabyć.

      Delete